Technikai háttér

A követeléskezelési eljárás pontos, gyors és hatékony támogatására cégünk egyedileg fejlesztett szoftvert alkalmaz a Megbízói igények maximális kielégítése érdekében.
A Társaságunk által használt rendszerrel magas szinten képesek vagyunk:

  • Elmaradásban lévő számlák pontos és biztonságos tárolására, archiválására
  • Az átvett kintlévőségek adatainak azonnali megjelenítésére
  • Napi szinten aktualizált számlaegyenleg-kimutatásra
  • Fizetési ígéretek, részletfizetési megállapodások rögzítésére és lekövetésére
  • Gyors és precíz adatmódosításokra, a megváltozott adatok exportálására a Megbízónk kérésére
  • Dokumentumok, iratanyagok tárolására, ügyekhez rendelésére
  • A követeléskezelési eljárás során felmerült információk rögzítésére /hangfájl, iratanyag/
  • Levelek készítésére és küldésére egyedileg és csoportosan
  • Faxok, e-mailek, SMS-ek küldésére, fogadására
  • Fontos információkat tartalmazó kimutatások, analitikák, statisztikák, előrejelzések készítésére

A telefonon történt megkeresések jogszabályban előírtak szerint hanganyagként rögzítésre kerülnek. A Credit Line Group számára kifejlesztett, telefonos követeléskezelésre optimalizált telefonközpontunk alkalmas:

  • Kimenő hívások indítására külföldre és belföldre egyaránt
  • Bejövő hívások fogadására
  • A hívások hanganyagának tárolására, Megbízónk kérésére azok továbbítására
  • SMS értesítések küldésére egyedileg, vagy tömegesen

Fejlett technikai hátterünknek köszönhetően minden megbízói igénynek eleget tudunk tenni!
Bővebben szolgáltatásainkról itt olvashat!