Technikai háttér
A követeléskezelési eljárás pontos, gyors és hatékony támogatására cégünk egyedileg fejlesztett szoftvert alkalmaz a Megbízói igények maximális kielégítése érdekében.
A Társaságunk által használt rendszerrel magas szinten képesek vagyunk:
- Elmaradásban lévő számlák pontos és biztonságos tárolására, archiválására
- Az átvett kintlévőségek adatainak azonnali megjelenítésére
- Napi szinten aktualizált számlaegyenleg-kimutatásra
- Fizetési ígéretek, részletfizetési megállapodások rögzítésére és lekövetésére
- Gyors és precíz adatmódosításokra, a megváltozott adatok exportálására a Megbízónk kérésére
- Dokumentumok, iratanyagok tárolására, ügyekhez rendelésére
- A követeléskezelési eljárás során felmerült információk rögzítésére /hangfájl, iratanyag/
- Levelek készítésére és küldésére egyedileg és csoportosan
- Faxok, e-mailek, SMS-ek küldésére, fogadására
- Fontos információkat tartalmazó kimutatások, analitikák, statisztikák, előrejelzések készítésére
A telefonon történt megkeresések jogszabályban előírtak szerint hanganyagként rögzítésre kerülnek. A Credit Line Group számára kifejlesztett, telefonos követeléskezelésre optimalizált telefonközpontunk alkalmas:
- Kimenő hívások indítására külföldre és belföldre egyaránt
- Bejövő hívások fogadására
- A hívások hanganyagának tárolására, Megbízónk kérésére azok továbbítására
- SMS értesítések küldésére egyedileg, vagy tömegesen
Fejlett technikai hátterünknek köszönhetően minden megbízói igénynek eleget tudunk tenni!
Bővebben szolgáltatásainkról itt olvashat!