Gyakori kérdések

Mi a Credit Line Group Kft.?

A Credit Line Group Kft. egy követeléskezelő cég, melyet más cégek bíznak meg annak érdekében, hogy felkeresse adósaikat és őket fizetésre bírja!

Törvényes a Credit Line Group tevékenysége, mint követeléskezelő?

Igen! Tevékenységünket jogszabályok határozzák meg és az folyamaos hatósági felügyelet alatt áll. Társaságunk felügyeleti hatósága a Magyar Nemzeti Bank Felügyeleti Hatósága!

Miért keres engem a Credit Line Group Kft.?

A Credit Line Group Kft-t minden bizonnyal megbízta az Ön bankja, vagy más olyan cég, ahol Ön fizetési késedelembe esett. Ennek tisztázása érdekében kerestük Önt levélben, telefonon, vagy más formában. Cégünk kifejezetten az Ön tartozásának mihamarabbi rendezése érdekében közvetítőként jár el!

Miért nem a bank, vagy az a cég keres, akinek tartozom?

Az Ön határidőben vissza nem fizetett, lejárt tartozásának idejét, minőségét, nagyságát úgy ítélte meg a bank, vagy cég, akinek tartozik, hogy közvetítő segítségét szükséges kérni, így bevonta a Credit Line Groupot, mint szakértőt a tartozás mihamarabbi rendezésének érdekében.

Mit tehetek, ha a Credit Line Grouphoz került az ügyem és mikor kerül vissza ahhoz, akinek tartozom?

Vegye fel a Credit Line Group Kft-vel a kapcsolatot a +36 (20) 881-0200-as telefonszámon és személyre szabott tájékoztatást kap kollégáinktól. Minden ügy egyedi, így nem lehetséges általánosítani, az adósságok további sorsát Megbízónk, Megbízóink döntik el.

Kinek kell fizetnem, hogy ha a Credit Line Group Kft. keresett meg?


Vegye fel a Credit Line Group Kft-vel a kapcsolatot a +36 (20) 881-0200-as telefonszámon és személyre szabott tájékoztatást kap kollégáinktól! Pontos számlaszámot és befizetésről szóló adatokat közlünk Önnel lejárt tartozása mihamarabbi rendezése érdekében.

Hová fizethetek a Credit Line Group Kft-nek?

Amennyiben a Credit Line Group Kft. részére szükséges befizetést tennie, azt az OTP Banknál vezetett, 11711003-20010159 számú számlaszámra teheti meg saját bankszámlájáról, vagy az ország bármely OTP bankfiókjában befizetve, az Ön hitelszámának vagy azonosítójának feltüntetésével. Pontos tájékoztatás érdekében keresse kollégáinkat a +36 (20) 881-0200-as telefonszámon!

Nem kaptam csekket, mit tegyek?

Vegye fel velünk a kapcsolatot a +36 (20) 881-0200-as telefonszámon és kollégáink személyre szabott, pontos tájékoztatást adnak Önnek a befizetési lehetőségekről.

Hogyan kell a Credit Line Group Kft-nek átadott adósságomat kifizetnem?

Lejárt tartozásának rendezésére több módon is van lehetősége! Kérjük, vegye fel kollégáinkkal a kapcsolatot a +36 (20) 881-0200-as telefonszámon, ahol személyre szabott tájékoztatást nyújtunk az Ön részére.

Kérhetek részletfizetést?

Tartozásának rendezésére megbízónk elvárásainak megfelelően kerülhet sor, e lehetőségekről kollégáink tájékoztatják Önt! A részletek tisztázása érdekében kérjük vegye fel kollégáinkkal a kapcsolatot a +36 (20) 881-0200-as telefonszámon, ahol az Ön ügyére konkrétan vonatkozó lehetőségekről tájékoztatják!

Hogyan tudok panaszt tenni?

Az alábbi linkre kattintva megadhatja elérhetőségét, nevét és a panasza tárgyát! Panaszát 30 napon belül kivizsgáljuk és értesítjük annak eredményéről.

További kérdése van? Írjon nekünk!